::TAARUF::

Foto saya
Diputrakan di Kg Pendek,Kelantan. Latar belakang pengajian: Universiti Malaysia Terengganu (Sarjana Muda Kaunseling)- Universiti Pendidikan Sultan Idris (Dip. Ed. Bimbingan dan Kaunseling)- Sijil Kaunselor Berdaftar Perakuan Amalan KB;PA (Mal) dengan Lembaga Kaunselor Malaysia. Beliau pernah mendapat anugerah "Lawrence Walter Award" kerana menjadi pelatih terbaik di dalam program latihan yang dianjurkan oleh International Institute Of Learning Without Learning(IIOLWL) yang merupakan sebuah institut latihan pendidikan bertaraf antarabangsa. Beliau merupakan panel modul kemahiran belajar untuk Sekolah Berprestasi Tinggi Kementerian Pelajaran Malaysia dan ketua panel modul Personaliti bagi Sek Men Imtiaz negeri Terengganu.Beliau juga merupakan penceramah tetap Institut Latihan Islam Malaysia. Beliau aktif di dalam mengendalikan program dan kursus latihan pembangunan insan di jabatan kerajaan, syarikat swasta, universiti dan sekolah seluruh negara. Sekarang beliau merupakan kaunselor di Sek Men Imtiaz Besut,Terengganu Darul Iman(sekolah PMR terbaik negeri Terengganu,Sekolah Menengah Agama Terbaik Kebangsaan 2009,2011 dan Sekolah Berprestasi Tinggi Kementerian Pelajaran Malaysia)

01 September, 2009

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan Kareem

Salam perjuangan dan kasih sayang.

Maaf kepada para pengunjung kerana saya sudah lama tidak update laman blog aurakarismatik ini.Saya tidak berkesempatan kerana banyak komitmen lain yang harus di utamakan.

Alhamdulillah kerana Allah masih memberi kita ruang dan peluang untuk menyambut kedatangan bulan Ramadhan pada tahun ini.Saya berasa sungguh bersyukur kerana di bulan Ramadhan tahun ini Allah telah mengurniakan kepada saya dua nikmat yang cukup istimewa. Nikmat yang pertama ialah hari lahir saya pada tahun ini jatuh pada 3 Ramadhan (24 Ogos) yang lalu. Nikmat yang keduanya pula ialah saya dikhabarkan oleh isteri bahawa dia disahkan mengandung oleh doktor sehari sebelum hari lahir saya. Itu merupakan hadiah hari lahir yang paling istimewa yang saya perolehi sepanjang 26 tahun saya hidup. Terima kasih buat isteri yang saya kasihi. Sesungguhnya saya begitu teruja kerana doa saya dan isteri selama ini dimakbulkan oleh Allah S.W.T. Kami bersyukur di atas pemberian Mu Ya Allah..

Sempena bulan Ramadhan Kareem ini, saya dan isteri ingin memohon maaf di atas segala silap dan khilaf kami selama ini daripada semua yang mengenali diri ini. Semoga 10 hari yang terawal ini kita diberi rahmat oleh Allah,10 hari yang kedua diberi keampunan dan 10 hari yang terakhir kita mendapat pelepasan dari azab api neraka Allah S.W.T.

Salam 1 Malaysia!

2 ulasan:

penasalju berkata...

salam ramadhan kareem..mantap doh blog ni semantap tuan punya blog.huhuhu..

Tanpa Nama berkata...

pena salju pun apa kurangnya. seorang teman yang banyak memberi makna dalam kehidupan saya.